persberichten
Persbericht Evenementenindustrie (Juni 2013)
Lachspiegelcentrale.nl ook voor gegraveerde lachspiegels.
Lachspiegels worden steeds vaker gegevens als relatiegeschenk. Hierbij is een inscriptie of gravering vaak gewenst om een persoonlijke tint aan het kado te geven. Feit is dat wanneer je een lachspiegel geeft het in elk geval een uniek geschenk is!
Lachspiegelcentrale heeft haar netwerk zo goed op orde dat een persoonlijke boodschap snel en efficiënt in uw lachspiegel gegraveerd is. Op uw verzoek kan er ook nog verlichting achter gemonteerd worden zodat het een nog grotere attentiewaarde heeft.
Voor de winkeliers onder ons:
Wist u dat wanneer u een lachspiegel aan de (buiten)gevel hangt met een gegraveerde tekst in de trant van: “Tweet uw foto met #uwnaam” dat u uw zichtbaarheid op twitter met 80% verhoogd!!!
Wist u trouwens ook dat de attentiewaarde van een lachspiegel 80% is en dat er daardoor 40% meer impulsaankopen plaatsvinden?
Meer informatie over lachspiegels en welke toepassingen uw omzet kunnen verhogen vindt u op lachspiegelcentrale.nl of u belt direct met Neerlands enige echte lachspiegelexpert; Ronald Kooij op nummer 0226-454143
Lachspiegelcentrale en sponsoring (mei 2013)
Sponsoring is heel belangrijk en in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen is de lachspiegelcentrale een ruimhartige sponsor. Zo geven wij elk half jaar een lachspiegel weg aan een goed doel of instelling. Zo hebben de St. Opkikker, het Ronald McDonaldhuis te Amsterdam, Verstandelijk centrum Zandoogjes te Breda en Centrum voor dagopvang in Nieuwe Niedorp, De Roode Eenhoorn allemaal een lachspiegel geheel belangeloos door ons gesponsord gekregen.
Daarnaast hebben wij onlangs via het tv-programma van Paul de Leeuw; Langs de Leeuw, een tweetal lachspiegels gesponsord aan Moviera in Utrecht. Hierdoor kwamen onze lachspiegels prominent in beeld in een TV programma met meer dan 1 miljoen kijkers. Wij hebben hiervan een mooi filmpje gemaakt en die kunt u bekijken op de website lachspiegelcentrale.nl
Hiernaast zijn wij begonnen met sportmarketing. Lachspiegelcentrale sponsort een turntalent en een hardloopster en zijn lopen er voor ons 2 personen mee in de Nijmeegse Vierdaagse. Ook sponsoren wij Willem Huub Philippo die voor zijn veel te vroeg overleden vrouw Alpe D’huzes gaat lopen met een leuk bedrag.
Dit zijn enkele voorbeelden, wij doen nog veel meer maar daarvoor verwijzen wij u graag naar de website!
Training Mirrorwalk in première op Branchecontact 14 maart. (Maart 2013)
Training Mirrorwalk? Gaan we dan over spiegels lopen? Nee hoor, bij deze training haalt u het beste uit u zelf en uw collega’s naar boven op een verrassende wijze!
Deze training leert de deelnemers over imago, over bewuste en onbewuste keuzes daarin en slaat daarbij een brug met lachspiegels. Vanzelfsprekend moet iedereen om zichzelf lachen bij het kijken in een lachspiegel maar wat is er te zien als men iets verder kijkt?
Aan de hand van de hand-out met daarin aanknopingspunten gaan de deelnemers gezamenlijk op zoek naar het unieke talent van elkaar. Hierbij is gebleken dat er verrassende resultaten naar voren komen! Zingen of goed kunnen tekenen is absoluut een talent maar onze deelnemers komen er vaak achter dat ze naast deze ‘talenten’ die we ook kernkwaliteiten kunnen noemen ook nog over andere talenten beschikken. Zoals; mensenversterker, humor en stille kracht als TALENT.
Een veel gehoorde uitspraak na de training is; “Ik was mij niet bewust van dit talent!” en “Wat een geweldige eye-opener!” maar ook “Verrassend wat deze “spiegeling”: kan doen!”
Deze training is tot 20 personen en duurt afhankelijk van de interactie in de groep ongeveer 3 uur.
Deze training wordt voor het eerst gepromoot op de beurs Branchecontact, 14 & 15 maart 2013 in de Expo Haarlemmermeer. Meer informatie over deze workshop vindt u hier.